Ką daryti, kai parduodama prekė neperkama?

Ką daryti, kai parduodama prekė neperkama?

Dabar kone kas antras žmogus pardavinėja prekes ir apsiperka internetu. Juk taip daug patogiau, nereikia išeiti iš namų, o ir sąlygos tam tik geresnės. Vienu mygtuko paspaudimu gaunama visa norima informacija, o apsipirkimui netrukdo nei blogas oras, nei bloga savijauta.

Neretai pardavimai nebebūna tokie sėkmingi. Galbūt galima kaltinti sezoną? Būtina žinoti, jog nenusisekusi prekyba turi ne tik vieną paaiškinimą. Tad jei jūs susiduriate su šiuo sunkumu, laikykitės toliau parašytų nurodymų, bei tęskite savo pardavimų veiklą tvätt.

Kantrybė. Žinoma, kantrybė yra pati didžiausia bei geriausia savybė, kuomet kalba eina apie pardavimus. Negalite tikėtis pirkėjų minios, tuomet prekė tėra patalpinta prieš 10 minučių. Taip pat, reikia žinoti, kokiu metu būtent reikia patalpinti prekę tam, jog ji sulauktų daugiausia dėmesio. Prekę geriausia talpinti pietų metu, kuomet kiekvienas dirbantis pasitikrina telefonus, kompiuterius, bei ieško ką galėtų įsigyti, arba vakare, kai visi grįžta iš darbo. Na, o savaitgaliais talpinti būtų geriausia pirmoje dienos pusėje, nes tuomet aktyvumas internetinėje erdvėje didžiausias, juk kas nenori savaitgalio rytą pasitikrinti naujienų?

Kainos apžvalga. Verta apžiūrėti, ar kaina, kurią nurodėte prekei, atitinka realybę. Galbūt vasariniai šortukai, kurie tėra verti 10 eurų, jūsų parduotuvėje kainuoja 20 eurų? Tuomet pirkėjai tikrai bus atbaidyti prekės kainos. Geriausia nustatyti tokią kainą, kuri būtų reali pirkiniui. Na, o jei prekė taip ir nepažymima, galima daryti nuolaidas. Taip iškelsite prekę į viršų, bei tikimybė, jog prekę nupirks, išaugs net 50%. Šis triukas gan populiarus tarp pardavėjų, tad atsidūrę pirkėjo vietoje neapsigaukite, jei kaina bus sumažinta keliais procentais. Tai pirkėjas tiesiog bando jus apgudrauti, bei priversti pirkti prekę. Tačiau mažinant kainas neišvengiamai mažės ir jūsų uždirbtų pinigų suma, tad verta pagalvoti, galbūt verta pasinaudoti pirmuoju kantrybės žingsneliu?

Apžvelkite ką būtent parduodate. Jei žiemos sezonu pardavinėjate maudymosi kostiumėlius, sijonus, sukneles, bei akinius nuo saulės, tikriausiai labai rizikuojate likti be pardavimų. Dažniausiai sezoninės prekės ir yra pardavinėjamos tada, kuomet jos yra dėvimos. Pavyzdžiui, vilnoniai megztiniai bei slidinėjimo batai parduodami žiemos metu, kai jų visiems būtent ir reikia. Maudymosi kostiumėlius pardavinėjamus žiemos metu geriau pasilikite bent pavasario sezonui, kai visi pradeda rūpintis vasariško garderobo atnaujinimu. Tačiau, jei šia preke jau kažkas susidomėjo, neskubėkite jos išimti. Galbūt jums pasisekė, ir ne sezono metu prekę galėsite parduoti sėkmingai lätt matlagning.

Pakeiskite nuotraukas. Kaip ir kiekvienoje parduotuvėje pirmiausia prekę mes pamatome, o pamačius nuskenuojame bei nusistatome ar prekė mums patinka ar ne. Prekinė išvaizda turi labai didelę įtaką pardavimų sferoje, tad pasistenkite, jog fotografuojant norimą daiktą aplink nebūtų pašalinių daiktų ar gyvūnų, kurie gadintų visą estetinį vaizdą. Geriausia pasirinkti baltą arba vienspalvę sieną, prie kurios viską ir fotografuosite. Dar patraukliau atrodys pūkuoti pasteliniai kilimai, kurie nuotraukai suteiks žavesio bei prabangos. Nepamirškite gero apšvietimo, šis visada padeda padaryti kokybiškas nuotraukas. Taip pat nepamirškite vaizdaus ir ne per didelio aprašymo po nuotraukomis. Svarbiausios pačios pagrindinės detalės – prekės būklė, dydis, spalva, ir kone pats svarbiausias dalykas „brandas“. Labai svarbu kokia drabužių linija pagamino šias kelnes, ar kokia firma gamina batus, kadangi šiuolaikiniai žmonės labiau orientuojasi į firminius drabužius.

Na štai, įvykdžius visus žingsnelius tereikia laukti, kol patys pirkėjai atkeliaus pas jus, bei pardavimų verslas taps vienu iš sėkmingiausių jūsų sprendimų.